Анна Мангалова

Анна Мангалова

психолог

Здравейте! Казвам се Анна и съм психолог с магистърска степен по детско-юношенска и училищна психология. Детството винаги е било център на моите интереси като период на много начала и основа за изграждането на всяка личност – период, към който често се обръщаме дори като възрастни. Имам дългогодишен опит в работата с малки деца и техните семейства, които се сблъскват с емоционални или поведенчески трудности, справяне с кризи в развитието, приучаване на навици за самостоятелност.  Работя с юноши и техните семейства при настъпили житейски кризи, промени и нужда от себеопознаване.  Към момента се обучавам в терапевтичния метод психодрама, както и в системна фамилна терапия. Това засили интереса ми и към работа с възрастни – провеждам консултации с двойки родители, самотни родители, както и индивиди, които се сблъскват с различни житейски предизвикателства.

Магистър: Детско-юношеска и училищна психология (диагностика и консултиране)

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

Бакалавър: Психология

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

  • В процес на обучение в метода на фамилната терапия – Институт по фамилна терапия, България 
  • Личен опит и продължаващо обучение в метода на психодрамата
  • Сертификат за асистентски курс за работа с деца на възраст от 0 до 3 години от Mеждународната Монтесори Aсоциация, AMI, Netherlands
  • Сертификат от уъркшоп – Специфики на Монтесори педагогикaта и практиката за възрастта от 3 до 6 години, AMI
  • Сертификат от обучение в метода Реджо Емилия, Loris Malaguzzi International Centre, Italy
  • Психодрама за деца – обучение към психодрама център „Орфеус“ с водещ д-р Фабиан Блобел
  • Динамично интервю и базови терапевтични умения – “Психодраматична работилница”
  • Сертификат от обучение “Mетодология на изследването на травма” с обучител проф. д-р Владимир Хендрих
  • Структурирано наблюдение на деца в група по метода на Монтесори
  • DP3 – Рейтинг скала за оценка на детското развитие
  • Оценка на емоционалното разбиране и просоциалната ориентация на деца между 4 и 7 год. по методиката на Вероника Орнаги и кол. , Ornaghi et al., University of Milano-Bicocca
  • Тест за училищна готовност на проф. Пламен Калчев

Всички статии на автора

детска градина, ясла, психолог, логопед, подготовка, тръгване

Обратно на детска градина и ясла – какво е важно да знаем

Това може да бъде колкото вълнуващо и очаквано, толкова и предизвикателно. В следващите редове са предложени няколко насоки, с които да онагледим преживяванията на децата и да спомогнем процеса на реадаптация към яслата и детската градина.

С теб

Не пропускайте най-новите статии и предложения за игри! Запишете се за нашия месечен бюлетин като оставите своя имейл: