Анна Мангалова

Анна Мангалова

психолог

Здравейте! Казвам се Анна и съм психолог с магистърска степен по детско-юношенска и училищна психология. Детството винаги е било център на моите интереси като период на много начала и основа за изграждането на всяка личност – период, към който често се обръщаме дори като възрастни. Имам дългогодишен опит в работата с малки деца и техните семейства, които се сблъскват с емоционални или поведенчески трудности, справяне с кризи в развитието, приучаване на навици за самостоятелност.  Работя с юноши и техните семейства при настъпили житейски кризи, промени и нужда от себеопознаване.  Към момента се обучавам в терапевтичния метод психодрама, както и в системна фамилна терапия. Това засили интереса ми и към работа с възрастни – провеждам консултации с двойки родители, самотни родители, както и индивиди, които се сблъскват с различни житейски предизвикателства.

Магистър: Детско-юношеска и училищна психология (диагностика и консултиране)

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

Бакалавър: Психология

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

  • В процес на обучение в метода на фамилната терапия – Институт по фамилна терапия, България 
  • Личен опит и продължаващо обучение в метода на психодрамата
  • Сертификат за асистентски курс за работа с деца на възраст от 0 до 3 години от Mеждународната Монтесори Aсоциация, AMI, Netherlands
  • Сертификат от уъркшоп – Специфики на Монтесори педагогикaта и практиката за възрастта от 3 до 6 години, AMI
  • Сертификат от обучение в метода Реджо Емилия, Loris Malaguzzi International Centre, Italy
  • Психодрама за деца – обучение към психодрама център „Орфеус“ с водещ д-р Фабиан Блобел
  • Динамично интервю и базови терапевтични умения – “Психодраматична работилница”
  • Сертификат от обучение “Mетодология на изследването на травма” с обучител проф. д-р Владимир Хендрих
  • Структурирано наблюдение на деца в група по метода на Монтесори
  • DP3 – Рейтинг скала за оценка на детското развитие
  • Оценка на емоционалното разбиране и просоциалната ориентация на деца между 4 и 7 год. по методиката на Вероника Орнаги и кол. , Ornaghi et al., University of Milano-Bicocca
  • Тест за училищна готовност на проф. Пламен Калчев

Всички статии на автора

Как детето да ни споделя повече

Всеки родител иска детето му да споделя. Често, прибирайки го от детска градина или училище, родителите започват да питат множество въпроси, за да разберат повече за деня на детето. Това обаче често води или до отказ от споделяне или до смяна на темата.

Какво представлява дислексията?

Дислексията е състояние, което засяга ученето, способността на децата да разбират писмената реч, да различават звуците в думите и да ги …

Сензорна торбичка

Забавна игра, подкрепяща детското развитие в сензорната и познавателната сфера.

С теб

Не пропускайте най-новите статии и предложения за игри! Запишете се за нашия месечен бюлетин като оставите своя имейл: